Siapa yang bakal memenangi RM20,000 ???

14/06/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v



RM20 000 ? Wowww . Yeah ! Cornetto mempersembahkan siri realiti barunya, “Cornetto Uda & Dara”, yang dilancarkan sempena pelancaran varian baru Wall’s Cornetto, Black & White!




 


Eh , korang ada tengok tak ? BEST kan ? BEST kan ? hihik . 


12 orang peserta rancangan realiti di Astro Ria ini berpeluang mengenali kekuatan , kelemahan , menerokai sifat serta potensi sebenar diri melalui cabaran-cabaran yang menarik! 

Wang tunai RM20,000 dan hadiah-hadiah menarik yang lain menanti dua (2) pemenang rancangan Cornetto Uda & Dara! Siapakah itu ?

Memang kelakar aksi Uda-uda di rancangan #CornettoUdaNDara ! Tengok la dan anda juga dapat menangi hadiah menarik kat Facebook!


Kalau nak tahu lebih lanjut , korang boleh ke ---->>> SINI !! SINI !!

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

12 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
June 14, 2012 at 2:01 PM delete

tak pernah tgk pun huhuhu :P

http://misszberceloteh.blogspot.com/

avatar
Anasyg
AUTHOR
June 14, 2012 at 2:09 PM delete

realiti competition ni suck - x best lgsg

avatar
Siti Rohaida
AUTHOR
June 14, 2012 at 2:16 PM delete

20K?? sapelah yang bertuahkan?
nway..thank lysa sudi follow sis..
thanks ur comment..ntah silap ape tadi,teradjust font size..da gabra semacam jerk,,

avatar
June 14, 2012 at 2:45 PM delete

huiissshh, tak mengetahui pun bende ni.. nk lihat lah... siapalah yg akan menang.. 20k tu, perghhhhh... kalau sis dpt 20k tu kan, sis nk buat ape?? keh keh keh

avatar
nuha ahmad
AUTHOR
June 14, 2012 at 2:52 PM delete

suka jugak. suka kat su si dara :)

avatar
June 14, 2012 at 2:54 PM delete

Wahh banyak tue.. leh wat kawin..

P/s: Lyssa tgk la header baru petak,... hehe

avatar
shera
AUTHOR
June 14, 2012 at 4:13 PM delete

kita tengok citer ni ! best kan ? Kak Lyssa tengok jugak ke ? Diorang memang sweet gila lah ... hahah

avatar
hatiAMIRA
AUTHOR
June 14, 2012 at 5:12 PM delete

tak suka tgkla cite ni . mcm gedik2 je uda dan daranya . huhu -,-

avatar
Rara Nasiha
AUTHOR
June 14, 2012 at 8:54 PM delete

mula-mula dulu tengok, lama-lama rasa cam tak best pulak. :)

avatar
Ainyer
AUTHOR
June 14, 2012 at 9:48 PM delete

yela..xbest sgtla..

avatar
lynn kamarul
AUTHOR
June 15, 2012 at 8:04 AM delete

sy kurang suka cos kadang2 perangai contestant mejengkelkan. budaya melayu hilang di mata diorang. rasa x patut nak terbitkan rancangan macam ni. maaf andai ada yg terasa dgn komen sy. sekadar pandangan diri ni.

avatar

Google+ Followers