Tak Bangun , Mak Simbah Air Panas !!

16/06/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v






MIRI: Berang anaknya tetap berdegil tidak mahu bangun daripada tidur selepas dikejutkan beberapa kali, seorang ibu bertindak di luar dugaan apabila menyiram remaja berusia 16 tahun itu dengan air panas dalam kejadian di rumah mereka di Tudan, di sini, semalam.


Akibat kejadian jam 8.30 pagi itu, mangsa yang tidak lagi bersekolah dan bekerja sebagai buruh kasar, melecur teruk di belakang badannya.


Mangsa terlantar di Hospital Miri selepas disimbah air panas.


Menurut sumber , sebelum kejadian , mangsa sedang tidur di sofa di ruang tamu rumah apabila ibunya yang berusia 47 tahun mengejutkannya supaya segera bangun daripada tidur dan bersiap untuk pergi bekerja. - HM



Haiyyhh . Ni mak apa ni ? TAK sayang anak ke apa , sanggup simbah air panas sebab anak tak bangun dari tidur . Watahelllllll ?!  Banyak lagi cara lah kalau nak bagi anak bangun pun . Serius ! Sangat lah tak berperikemanusian .. Macam-macam kes betul lah sekarang ni yang melibatkan anak beranak mahupun keluarga . Subhanallah ~
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

54 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Anonymous
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:07 PM delete

Mak salah, anak pun salah. Anak dia salah sbb tak bgun2. Mak plk salah sbb simbah dgn air panas. Lol xD

avatar
Wan Zatiey
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:07 PM delete

Subhanallah...!!
Kasian Budak tu..

avatar
June 16, 2012 at 12:07 PM delete

Ish3 , apa nak jadi dengan dunia sekarang ni?

avatar
Suehada
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:08 PM delete

ish, kejamnye. sian anak dia -,- xpatut betull.

avatar
mamavogue
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:08 PM delete

geram sangat agak nyer..

avatar
Azza Afdzal
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:09 PM delete

kalau yer pun geram anak tak bangun2 pagi jgan la sampai nk pi simbah dengan air panas pulak....

mak apa la mcm ney....tak sayang anak ker...

avatar
nana kamarul
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:10 PM delete

ohmaiii~ amikkaw! air panas tu. kalau air paip tu lain cerita la. ish3. kesian jugak tengok mamat ni badan dah melecur. tapi tu la, awatnya hang malas bangun -.-

avatar
hairy
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:10 PM delete

kejamnya mak dia..nth2 mental :-)

avatar
Nayli Nadyah
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:10 PM delete

Kalau ye pun nak simbah , simbah la guna air biasa yang TAK PANAS . -.- Takde otak ke ape .

avatar
ked
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:10 PM delete

adehhh..
nak simbah pon amik la air dalam telage ke, kasi sejuk sket..
agaknye mak die ingatkan air dari cerek tu dah sejuk kott..

avatar
June 16, 2012 at 12:12 PM delete

yupppp . dua-dua pun salah . tapi , mak dia kejammm -.-

avatar
June 16, 2012 at 12:13 PM delete

tahu tak pee . memang kesian !!! >__<

avatar
June 16, 2012 at 12:16 PM delete

Sanggup mak simbah air panas dekat anak sendiri sebab tak bangun je . Ishh , ishh =)

avatar
June 16, 2012 at 12:17 PM delete

Husihhh nk ajar anak pun berpada2lah... Anak tu amanah dri Allah... MasyaAllah... mungkin mak dia tersilap sembah air kot...

avatar
June 16, 2012 at 12:18 PM delete

memanggg . tak ptot !! ishkkk >_<

avatar
June 16, 2012 at 12:19 PM delete

tuh lahh . kenapa mesti air panas . kot , nak tabur air ketul ke , tak de hal laaahhh . aduyyy -_-

avatar
June 16, 2012 at 12:19 PM delete

ehh , malas bangun mak pi simbah air panas . mak tu mental kot .

avatar
June 16, 2012 at 12:20 PM delete

tu lah kan . kot guna ais sejuk petiais ke kot , lainlah cte nye . adeyy~~

avatar
June 16, 2012 at 12:21 PM delete

huhuhu . yang tu , tak tahu lah pulakkk . Maybeeee :P

avatar
June 16, 2012 at 12:22 PM delete

uhuuu . maybe lah kot . TER-simbah apaaa~~~

avatar
Ain
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:32 PM delete

Ni mak yang nak anak die mati cepat ke? Adoii !!

*nasibbaikmakkitebukanmacamtu*

avatar
Dania Darina
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:42 PM delete

ada jugak mak macam tu eh? tergamak buat anak macam tu.. kan byk lg cara nak kejutkan anak dia tu..

#dunia akhir zaman~~

avatar
Ikhwan Reyes
AUTHOR
June 16, 2012 at 12:49 PM delete

ok la tu bukan melecur teruk pun...style org dulu2 mak dia ni..bagus2... tu mesti ada sebab mak dia simbah...xtaw plak mcm mana perangai anaknye kan??? syurga dibawah tapak kaki ibu..

avatar
June 16, 2012 at 12:51 PM delete

ganasnyaa mak dia.ksian kat budak tu.maybe dia penat kot.sbb tu xbgun lgi.kesian la :(

avatar
Cik Honney
AUTHOR
June 16, 2012 at 1:00 PM delete

mati den lau dpt mak mcm..mau taknyer klu hujung mgu je mesti nak terlajak tdo...makluman weekend kan...

jemput singgah sini: http://wadahberbicara.blogspot.com

avatar
June 16, 2012 at 1:22 PM delete

Habis klu dpt Mak Mcm Nie..Dah La sllu Lambat Bangun tido Klu xda kelas...Hehehe

avatar
Nabeel Fikree
AUTHOR
June 16, 2012 at 1:36 PM delete

Wahhh. Kat tempat saya lah~! Memalukan sungguh perangai mak dia tu. Huhu

avatar
Aina Mansor
AUTHOR
June 16, 2012 at 1:45 PM delete

Ya Allah kesiannya :( Dah laa bru 16 tahun , kena keja pulak tuh :( msti dia letih kan , hmmmmm

avatar
Izzul Amir
AUTHOR
June 16, 2012 at 1:52 PM delete

tulah perempuan ni kan ? senang panas baran dan tak kawal perasaan.

avatar
Aina Sofea
AUTHOR
June 16, 2012 at 2:11 PM delete

Kesian dia . Mak kandung ke yang buat ?? Kalau mak angkat ya lah jugak

avatar
Zatty Musyux
AUTHOR
June 16, 2012 at 3:16 PM delete

Kak Lyssa , jemput join

http://musyuxmusyux95.blogspot.com/2012/06/says-birthday-giveaway.html

avatar
mira maisara
AUTHOR
June 16, 2012 at 3:54 PM delete

mak ngn anak sama2 salah dlm hal nie. mesti anak die tgk bola malam tadi kan lysaa?ahaa

avatar
syalyn
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:03 PM delete

ishh3 , lepas tu, mak dia apa jadi?

avatar
Aien_Aen
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:06 PM delete

Ganas nye mak dia ,saya pown selalu jugak malas bangun pagi tapi xdek la mak saya smpai buat mcm nie ,guna hanger jew paling ganas..haha

avatar
shera
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:07 PM delete

Ish , Sampai macam tu sekali . Tak sayang anak ke apa ? Apa punya orang lah ! tak memperikemanusiaan langsung .

avatar
Misz Mieza
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:09 PM delete

Ish2, tegarnya mak nih.. Ada mental prob ke? Ke emosi prob? Klu ye po nak simbah, baik simbah ngan ais batu.. Huhuhu..

avatar
shera haifa
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:25 PM delete

dasyat betul.. nie bukan nk suruh anak bangun nie.. nk suruh ank mati pun ada..

avatar
Snow Yuki
AUTHOR
June 16, 2012 at 4:45 PM delete

Uish uish uish! Zaman sekarang ni ha, macam2 boleh jadik ye dak? Tak sedor dunia nak kiamat gaknye...

avatar
Nurul Adibah
AUTHOR
June 16, 2012 at 5:42 PM delete

kesiannyaaa. kejam jugak mak dia tu -.-

avatar
AdHwA
AUTHOR
June 16, 2012 at 6:11 PM delete

zama skrg dh hilang keperimausiaan manusia. :D kak lysa jemput blog kite yer.. :)

avatar
June 17, 2012 at 3:38 AM delete

ish3! bhaya toll. ni kes da sakit hati bebenor da ea. nak simbah air bese, pastu mesti tersimbah air panas. alahaiii. kesian. tu la. pgajaran buat anak(terutama saya sbb mls nk bngun bila ka kjut), ibu kjot, trus bngun. jgn bt sakit hati kan Allah da bgi. ~_~"

avatar
steffany daph
AUTHOR
June 17, 2012 at 6:59 PM delete

huhu. tak baik mcm ni. ada ke patut mcm tu. -,-"

avatar
TIGA MINIT
AUTHOR
June 18, 2012 at 1:52 PM delete

kita dgr satu pihak je..kita xtau situasi sebenar lagi..mana tau tgh mak dia acah2 je tp dia melawan ke terkena blkang sndiri..mana tau..jgnla cepat jump to conclusion..media biasala nak sedapkan story..

avatar
June 19, 2012 at 6:09 PM delete

Agak nyer, mak nyer insaf ker x tu. Haha ! Klau x insaf jgk. X thu la nk ckp ap.. Mmg t0rk mk dari anq ler klau cm tu. Klau yer p0n nk simbah , simbah ler air biase kan b0leh.. Ataup0n air sejuk. Biar segar sikit. Nie air panas. Mk nyer p0n b0d0h jgk. Haha !

#Haha!SenangJerAqMaki.. :))

avatar
June 19, 2012 at 6:12 PM delete

Lelaki p0n sme ! Pemalas !! Tid0r jer melebeyh. :PP

avatar
June 20, 2012 at 2:42 PM delete

amer lagi rela kene simbah air samapah dari air panas..hehe..tp amer bgun awal kan lyssa?hihihi

avatar
Eyla Lala ♥
AUTHOR
June 30, 2012 at 4:56 AM delete

salahkan anak. anak tu yang degil sangat.

avatar
Anonymous
AUTHOR
July 2, 2012 at 9:13 AM delete

nak langgan blog lyssa mcam mane cara nye..

avatar
July 5, 2012 at 10:34 PM delete

kejam sungguh mak dia nieyh... haihhhh

avatar

Google+ Followers