Atasi Masalah Jerawat Dengan Refinity Acne Hydrogel !

Assalamualaikum ..



Amboi korang .. Dengaq ja tajuk pasal JERAWAT .. lekaih lekaih mau masuk blog Lyssa eh?! hehe. Sebelum Lyssa cerita dengan lebih panjang, Lyssa nak korang tahu dulu .. Apa itu jerawat dan macam mana jerawat boleh terbentuk..

Apa itu Jerawat ?


Jerawat , atau dalam bahasa perubatannya Acne Vulgaris, merupakan sejenis masalah kulit yang berlaku pada bahagian kulit yang terdiri daripada rongga rambut dan kelenjar minyak. Masalah jerawat biasanya dialami oleh golongan remaja akil baligh dan dewasa disebabkan oleh perubahan hormon badan yang normal. 

Bagaimana Jerawat Boleh Terbentuk ?


Jerawat juga boleh terbentuk disebabkan oleh jangkitan bakteria akibat penyakit, alahan atau salah penjagaan kulit. Jerawat muncul apabila terdapat kecederaan atau lesi pada tisu utama yang disebabkan oleh bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads). Kecederaan atau lesi ini menyebabkan nanah dalaman dan akhirnya terbentuklah jerawat.




Ok . Dah tahu kan, macam mana jerawat boleh terbentuk .  Masalah jerawat ni memang biasa terjadi dalam kalangan orang Malaysia sebab faktor cuaca yang panas di samping penyebab yang lain. Jerawat boleh dirawat dengan mudah kalau betul caranya.


Cara Mengatasi Masa Jerawat Dengan Cepat dan Berkesan


Di sini , Lyssa nak perkenalkan kat korang semua , satu produk yang paling laris dan paling berkesan abad ini, iaitu Refinity Acne Hydrogel .


Refinity Acne Hydrogel , produk anti-jerawat yang dirumus khas dari bahan semulajadi oleh Ahli Farmasi Malaysia, mampu mengatasi masalah jerawat dengan pantas. Memang pantas . Sepantas duapuluhpat jam tau ! Kalau tak percaya korang kena cuba. Lyssa dah cuba, jerawat pagi tadi dah semakin kecut. Esok mesti jerawat ni hilang . Tak sabar nak tengok hasilnya !



Apa kelebihan Refinity Acne Hydrogel ?


Pantas Bertindak
Formulasi Acne Hydrogel fokus pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri. Ianya mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit.

Senang & Mudah
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.

Sesuai Untuk Kulit Sensitif
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Pengiktirafan
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.

98% Pengguna Berpuas Hati
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari, pihak Refinity menerima testimoni positif dari pengguna.

Testimoni Pengguna


Di bawah ini, adalah contoh gambar testimoni daripada pengguna yang telah menggunakan produk Refinity Acne Hydrogel ni ... Tak sangka kan , bila tengok muka diorang yang banyak jerawat boleh diatasi dengan mudah, dengan hanya sapuan dari produk Refinity ini .. Mesti ada yang tergoda nak cuba produk ni jugak kan ? Baik mengaku ! hihi ...



Cara Penggunaan Refinity Acne Hydrogel


Semudah ABC lah korang .



1. Bersihkan muka.
2. Keringkan.
4. Picit sedikit Refinity Acne Hydrogel.
3. Sapu pada kawasan berjerawat . Siap !

**NOTE : Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan :)

Walaupun Lyssa ni bukanlah jenis manusia yang berjerawat yang banyak, tetapi bila nak datang bulan (uzur) tu, mula lah naik seketul dua kat muka. Lagi-lagi bahagian hidung. Kadang tu, dalam lubang hidung pun dia nak tumbuh tau . Rimas gila !! Tapi, dengan adanya produk Refinity iaitu Acne Hydrogel ini, Lyssa dah tak rasa risau sebab kesannya seawal 24 jam. Lepas ni nak amalkan saja produk ni bila muncul musuh utama di muka iaitu JERAWAT !

Buat masa sekarang, jerawat-jerawat kecil di dahi Lyssa dah kecut sejak Lyssa pakai pagi tadi.
Memang ajaib ! Esok bangun pagi, confirm jerawat kat dahi dah hilang ! yey :D Malam ni, sebelum tidur, kena la sapu lagi ... :')

Berapa Harga Refinity Acne Hydrogel ni ?


Harga mampu milik ! 
Harga asal -----> RM 90 sebotol ! Tapi, sekarang korang boleh dapat dengan harga ....

1 botol = RM70
2 botol = R130

Murahkan ? Korang !!! Belum cuba belum tahu tau ?! 

Segala maklumat lanjut , korang boleh layari laman wab :


TerimaKasihSudiBaca..
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

5 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Aqilah Azmi
AUTHOR
January 19, 2016 at 11:11 PM delete

wahhhh affordable uwwww haha so tempting

avatar
iecha nella
AUTHOR
January 23, 2016 at 4:51 PM delete

Assalamualaikum, Saya ada segment baru http://mimiebella91.blogspot.my/2016/01/first-mini-giveaway-by-mimiebella91.html harap empunya blog sudi join TQ

avatar
Nurul
AUTHOR
January 29, 2016 at 10:27 AM delete

Kadang-kadang tangan ni gatal picit jerawat..tu yang tinggal parut

avatar
Ikin zawatiey
AUTHOR
March 1, 2016 at 1:06 PM delete

Assalamualaikum...
Amelin kembali lagi🌸🌸🌸🌸
Harga sebotol :rm30
(Free postage sm /add rm10 ss )

-toner jerawat
-100% berkesan
-Dalam masa sebulan dah ada kesannya.
-mudah dibawa kemana sahaja
-confirm takkan menyesal setelah mengenali 'toner amelin'

Berminat boleh ws ikin 0105742511😉

avatar
Ikin zawatiey
AUTHOR
March 1, 2016 at 1:06 PM delete

Assalamualaikum...
Amelin kembali lagi🌸🌸🌸🌸
Harga sebotol :rm30
(Free postage sm /add rm10 ss )

-toner jerawat
-100% berkesan
-Dalam masa sebulan dah ada kesannya.
-mudah dibawa kemana sahaja
-confirm takkan menyesal setelah mengenali 'toner amelin'

Berminat boleh ws ikin 0105742511😉

avatar

Google+ Followers