INFO | Kenali Najis Bayi Anda

Assalamualaikum ...


Tadi, jalan-jalan FB , ternampak info bagus untuk ibu-ibu dan bakal ibu ni . hihi . Info mengenai warna-warna najis bayi ... Terus la Lyssa share kat blog.. Mana tahu, berguna untuk anda kaum / bakal ibu di luar sana :) 

Lagipun, Lyssa pun baru tahu info bagus ni ... Jom kita kenali najis bayi ! 
Lihat gambar di bawah ini ye :)



Bagus sangat ada artikel berguna macam ni . Kalau korang rasa ianya berguna, boleh lah tekan button Share kat bawah ni .. Sama-sama lah kita kongsikan ye ~

TerimaKasihSudiBaca..
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

2 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Fyda Noh
AUTHOR
January 28, 2016 at 1:26 PM delete

Penting juga tahu kaler najis baby. Kita pun tahu bila perlu juumpa doktor atau tak

avatar
Nurul
AUTHOR
January 29, 2016 at 10:24 AM delete

Walaupun dah ada 2 anak, info ini masih lagi diperlukan. Mana kita nak tahu kan..tetiba je najis baby warna hijau..mau tak ngelabah

avatar

Google+ Followers