Tertarik Dengan Pakaian dan Tudung di QurratulAin Couture !

Assalamualaikum ..

Hi korang ... Baru - baru ni Lyssa ada terjumpa satu website online shopping ni. First impression Lyssa semasa masuk ke laman web tersebut ... Mata Lyssa terpaku ke arah tudung-tudung dan kesemua jenis shawl yang ada terpapar di situ ! Bukan setakat shawl je yang cantik , pakaian lain seperti blouse, skirt dan dress pun semua lawa-lawa. 

Kalau tak percaya , korang sendiri boleh tengok ke laman web nya di :

http://www.qurratulaincouture.com/


Amacam ? Dah singgah tengok ? Menarik kan !!!

Lyssa paling berkenan dengan tudung ni ... hihi .. Dah laa ada warna pink-pink purple giler . Feveret kaler okeh ! Macam nak grab je tiga pat tudung kat sini . Kalau dilihat pada harganya , tak de lah sampai mencecah ratusan pun. 

 

Tudung-tudung kat sini pun kebanyakannya banyak yang tak perlu nak susah-susah iron , sebab material tudung di sini memang sangat berkualiti . Sesuai lah dengan harga tudung ni :D Macam-macam pesyen ada ! Shawl instant ada .. Semi instant pun ada tauuu ... Kalau korang nak tahu harga-harga tudung kat sini , boleh terus singgah ke laman web tersebut .... --> KLIK SINI 

Bukan tudung je lawa-lawa .. Pakaian lain seperti dress , blouse , skirt , tunic pun ada dijual di website ini ... Contohnya macam gambar kat bawah ni ... 

  
 

  



Untuk details yang lain , korang boleh tengok sendiri lah di website tu ye ? :D Tak pun , kalau nak tanya apa-apa, pergi je PM terus ke Facebook QurratulAin Couture ni .. Lagi senang ...

Bila korang tengok gambar-gambar ni pun , mesti ada mata korang yang tertarik dengan satu dua benda kan ? Tak payah susah fikir panjang . Order je terus .. hehehe . Harga mampu milik dan macam-macam saiz ada . Haaa , lagi 1 ! Pakaian ni semua ada jual kat ZALORA tau ! Boleh lah kalau korang nak usha kat Zalora jugakkk . hihihi :D

Note !!!
FREE POSTAGE untuk setiap pembelian dari RM100 dan juga
ada clearance stock untuk seleced items tau!

Untuk maklumat lanjut :

WHATSAPP : 013-9696654

Terimakasihsudibaca...
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
January 18, 2016 at 4:13 PM delete

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

avatar
Wanie Seuk
AUTHOR
January 19, 2016 at 1:32 AM delete

hye kak.. jmput pulakk datang blog saya... saya ada jual kain songkt.. nice buat kain mermaid, jubah, kurung moden .. jmput la datangg blog sayaa..

http://wanieseuk.blogspot.my/2015/12/songket-part-1.html //
http://wanieseuk.blogspot.my/2015/12/kain-songket-part2.html //
http://wanieseuk.blogspot.my/2016/01/songket-preview.html

avatar
Unknown
AUTHOR
March 16, 2016 at 10:45 AM delete

sy agent dropship qurratul ain couture berdaftar..blh visit qurratulain couture perak..harga sama dgn yg original.. atau WA 0195577522..

qurratul ain couture memenuhi kehendak syariah..bersopan..design terkini dan cantik..harga mampu milik..

avatar
Unknown
AUTHOR
March 16, 2016 at 10:47 AM delete

hi..saya agent dropship berdaftar qurratul ain couture..blh like page saya qurratulain couture perak (jgn lupa perak ye..) sambil cuci2 mata..

wa 019-5577522


qurratul ain couture tudung dan, blouse, jubah dan skirt memenuhi keperluan syariah..selesa..rekaan terkini dan harga mampu milik.. harga sama..

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon