Greenworks | Pembekal Barangan Borong dan Hadiah Premium di Malaysia


Assalamualaikum ...


Hai hai pembaca kesayangan Lyssa semua! Bertemu lagi kita ya di entri terbaru Lyssa ni ! hehe. Macam mana ? Sihat semua ? Harapnya sihat-sihat la semua ye :) Oh ya ! Sebenarnya kan, untuk entri kali ni,  Lyssa nak perkenalkan kat korang satu website yang sangat menarik perhatian Lyssa. Kenapa Lyssa cakap menarik ? Haaa.. Itu korang kena baca la sampai habis! :D


Apa itu Greenworks ?


Pernah dengar tak Greenworks ? Bagi sesiapa yang tidak tahu, Greenworks ini adalah salah satu website yang membekalkan barangan borong, pembekal hadiah premium, hadiah korporat dan juga produk promosi di Malaysia. Mereka ada menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan promosi untuk menyokong usaha pemasaran perniagaan dan organisasi. Yang paling menarik perhatian Lyssa, barangan daripada Greenworks ni, eco-friendly tau! Harganya pun sangat-sangat lah berpatutan dan paling penting, ianya memang berkualiti tinggi.


Apa Jenis Produk Yang Ada di Greenworks ?

Antara produk khusus daripada Greenworks ini adalah beg Eco, Lanyard, pemegang kad ID, USB Flash Drive, Pen, Notebook, Mouse Pad, Payung dan macam-macam lagi tau. Nanti korang tengok Lyssa tunjukkan satu persatu produk yang Lyssa suka dan tertarik daripada website Greenworks ni!

  
1. Eco Bag

Wah ! Bila tengok di website Greenworks ni, ada macam-macam jenis Eco Bags yang ada tau! Tiba-tiba Lyssa jadi rambang mata pula. Bagi siapa yang tak tahu, eco bag adalah isitilah yang digunakan pada beg yang menggunakan bahan♻ (Bio-Degradable) yang bermaksud ia boleh diuraikan atau mereput akibat tindakan biologi atau mikroorganisma. Pendek kata, bahan ini tidak tersisa dan tiada lagi pencemaran sisa toksik! Bagus kan?!

Eco bag ini boleh dijadikan sebagai beg shopping ataupun boleh juga dijadikan goodies atau hadiah. Apa yang best di website ni, ada banyak pilihan eco bag tau! Antara eco bag yang ada : Non Woven Bag, Canvas Bag, Nylon Bag, Jute Bag dan juga Felt Bag.




Korang boleh terus tengok di sini ----> Greenworks Eco Bags Malaysia


2. Lanyards

Pernah dengar perkataan 'Lanyard' ? Bagi yang tak tahu, lanyard adalah tali yang kebiasaannya dipakai dileher. Senang cakap, tali untuk ID Card kita. Lyssa memang suka sangat la dengan lanyard ni. Dulu masa study, macam-macam jenis pattern lanyard Lyssa ada. haha! Tapi rugi tak kenal website ni dulu, kalau tak, dah borong dah. Tengok design macam-macam weh! Memang cantik semuanya.. Next, boleh la try order untuk giveaway atau hadiah ke kan. Bagi ahli korporat yang nak buat untuk company pun, boleh order je di Greenworks ni. Harga pun murah tau! 

Ada banyak jenis juga ni : Full Color Lanyards, Nylon Lanyards, Polyster Lanyards, Tubular Polyster Lanyards, Woven Lanyards, Plain Nylon Lanyards dan banyak lagi!



Korang boleh tengok di sini  ----> Greenworks Lanyards



3. Eco Friendly Gifts


Ok! Ini pula antara hadiah eco-friendly yang boleh juga korang dapatkan tau. Yang ini memang sangat menarik perhatian Lyssa. Sebabnya ada Eco Notebook/Notepad! HAHA. Kalau nak tahu, Lyssa memang gila dengan notebook. Kadang tu, masuk kedai buku tu, mesti nak memborong notebook je keje. Tapi, sekarang dah mudah. Boleh borong terus notebook di Greenworks! Lagi pula, notebook yang ada ni pun, eco-friendly (mesra alam). Lagi laa bagus kan! Antara hadiah eco friendly lain yang boleh korang dapatkan, Eco Pen dan juga Eco Household/Drinkwares. Harga pun murah sangat tau! Yang penting, berkualiti !



Boleh tengok di sini ----> Eco-Friendly Gifts Malaysia



4. IT Gadgets

Orang IT macam Lyssa ni, memang takkan lari dengan barangan IT ! haha. Tak kisah lah, apa-apa barangan yang berkaitan dengan IT, memang Lyssa akan tertarik. Di Greenworks, antara IT gadgets yang ada adalah USB Flash Drive, Bluetooth Earphone/Earbuds dan Powerbank. Korang boleh dapatkan semua ni dengan harga yang murah untuk dibeli secara borong. Lagi banyak korang beli, lagi murah la barang tu. Paling best, tengok dia punya USB Flash Drive tu kan, macam-macam pattern ada tau! Sangat menarik ya... 



Bluetooth Earphone / Earbuds


Boleh tengok di sini ----> Greenworks IT Gadgets Malaysia



5. Outdoor and Travel


Oh ya! Antara barangan terakhir yang Lyssa suka adalah barangan Outdoor dan Travel. Macam-macam ada ni.. Ada bantal dan bag untuk travel, luggage tags, travel adapter, payung dan banyak lagi tau.  Bagi sesiapa yang suka travel or mahu dijadikan goodies untuk apa-apa event, boleh dapatkan barangan ini di Greenworks ya! Macam-macam pilihan ada untuk dijadikan hadiah premium!




Boleh tengok di sini ----> Greenworks Outdoor and Travelling Gifts


Ok! So. Macam mana ? Ada yang tertarik untuk dapatkan hadiah-hadiah dan barangan daripada Greenworks ? Jangan lepaskan peluang ni tau. Sementara tengah ada SALE ni, baik korang rebut peluang ni ! 

Untuk maklumat lanjut, boleh terus ke :

Whatsapp : +(6012) 302 7093



TerimaKasihSudiBaca~
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
Silah Hassy
AUTHOR
May 22, 2020 at 9:05 AM delete

eco household/ drinkwares tu suka kumpul. hehe

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon