10 Cuti Panjang Di Malaysia Pada Tahun 2016


Assalamualaikum ...

Sedar tak sedar, kita sudah pun hampir sampai ke penghujung tahun bagi tahun 2015 . Bersediakah anda untuk menjalani kehidupan pada tahun seterusnya ? Tahun 2016 . Apakah dugaan yang akan kita tempuh untuk tahun hadapan ? Adakah kita bersedia untuk menerima berita baik dan berita buruk untuk tahun hadapan ? Bila di fikir-fikirkan balik , rasa takut pun ada kan . Tapi , kita sebagai manusia , sebagai umat Islam haruslah sentiasa bersedia dan menyelesaikan sesuatu masalah itu dengan baik.

Tapi, dalam meneruskan kehidupan sebagai pelajar, pekerja dan sebagainya , kita tidak akan terlepas dengan Cuti-cuti umum yang pendek mahupun yang panjang. Jadi, di sini Lyssa nak kongsikan gambar 10 Cuti Panjang Di Malaysia Pada Tahun 2016 yang Lyssa terima daripada salah satu Whatsapp Group .

Jadi, dengan adanya kalender cuti ni , korang boleh lah membuat perancangan awal bagi tahun hadapan. Mana la tahu kot ada yang nak berkahwin , nak pilih tarikh kahwin ke, nak bercuti bersama keluar ke, nak balik kampung ke. Masa ni la korang dan boleh mula buat perancangan supaya nanti tak da lah kita kelam-kabut terkejar-kejar dan akhirnya buat keputusan 'last minute' . hihihi :D


TerimaKasihSudiBaca ...

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

3 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
December 24, 2015 at 3:37 PM delete

Tips Power Untuk Merancangkan Aktiviti Cuti Sekolah
http://bit.ly/1Pk7TcA

avatar
Sofie Adie
AUTHOR
December 24, 2015 at 6:48 PM delete

tak sabarnya cuti tahun depan!

avatar
Azhafizah MN
AUTHOR
December 30, 2015 at 5:01 PM delete

boleh plan cuti cuti lah untuk 2016

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon