Lazada Malaysia | Jualan Besar-Besaran Sehingga 95% (10 - 12 Disember 2015)

Assalamualaikum 

Secara tidak kita sedari, kita sudah semakin hampir dengan penghujung tahun dan waktu-waktu sebeginilah musim membeli-belah akan tiba dengan menawarkan pelbagai promosi hebat. Lazada Malaysia juga tidak melepaskan peluang untuk turut serta dalam keseronokan musim membeli belah ini. 


Lazada Malaysia akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari yang akan bermula dari 10 Disember hingga 12 Disember 2015. Jualan hebat ini juga khas untuk mereka yang tidak mempunyai masa untuk mengunjungi pusat membeli-belah disamping dapat mengurangkan kos perjalanan seperti minyak dan tol.


Korang boleh menikmati tawaran harga menarik sewaktu “Flash Sales” atau Jualan-Jualan Kilat yang akan berlangsung setiap satu jam. Ia akan bermula dari 8 pagi hinggalah 11.59 malam selama 3 hari berturut-turut! Selain daripada itu, terdapat juga permainan “Spin The Wheel” yang menawarkan para pengguna bertuah dengan baucar-baucar yang menarik! 




Berita baik untuk para penggemar Domino’s Pizza. Setiap kali anda membeli-belah di Lazada, anda akan menerima baucar “Buy 1 Get 1 Free” Domino’s Pizza!






Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, daripada telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke barangan-barangan fesyen, perkakasan rumah, alat permainan dan peralatan sukan. 

Tadi Lyssa sendiri ada juga tengok laman sesawang rasmi Lazada dan ada beberapa produk yang menarik perhatian Lyssa . Antaranya adalah:


 








Jadi apa anda tunggu lagi? Jom kita ke Lazada Malaysia sekarang dan membeli-belah! Ingat, jualan ini hanya akan berlangsung hingga 12 Disember 2015. Jangan terlepas peluang keemasan ini! 



Istimewa buat para blogger, Lazada Malaysia juga turut manganjurkan pertandingan dan hadiah berupa AirAsia BIG Points dan wang tunai sehingga RM600! Kalau anda ingin tahu lebih lanjut, anda boleh susuri pautan ini untuk maklumat lanjut: http://goo.gl/KtivN7



Semoga Berjaya !

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
PeRdU cINta
AUTHOR
December 11, 2015 at 3:51 PM delete

hujung tahun yang mencabar..sale sana sini..hihihi..
all the best..

avatar
ariefsigli
AUTHOR
December 15, 2015 at 2:39 AM delete

saya pikir lazada itu cuma pasar indonesia, ternyata malaysia juga rupanya...

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon