Gambar Jin Jantan Kacak ?

Assalamualaikum ...

Tajuk entri kali ni, macam tak boleh belah kan ? Bagi yang lalu dashboard blog korang tu, mesti korang tertanyakan, benda apa yang Lyssa dok merepek nih .. hm . Lyssa tak tahu lah, Lyssa yang merepek ke, pembaca blog Lyssa yang merepek . kahkah !

Gambar Jin Jantan Kacak ?




Lepas Lyssa tengok 'keyword' dari blog Lyssa ni, Lyssa rasa 'confuse' dan pelik. Apa masalah orang ni, taip begitu. Teringin sangat nak tengok gambar jin ke ? haha . Pelik tapi rasa lucu pun ada. Yang bertambah pelik, kenapa 'keyword' macam ni melekat masuk terus ke blog Lyssa ? Padahal, tak pernah langsung post mengenai jin atau seangkatan dengannya . hihi .




p/s : Sampai sekarang terfikir-fikir, apa kaitan jin dengan blog Lyssa ?? >.< HAHA !


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Aqilah Azmi
AUTHOR
January 14, 2016 at 7:37 AM delete

hahaa qila perasan semalam tp sbb takut so taknak bukak dulu blog kak lyssa hahaahaha pagi ni baru bukak. phew!!
nasibaik takde gmbr jin kacak encem tewwww :p

avatar
January 14, 2016 at 9:56 AM delete

hehehe...baik2 lyssa, ada yg memerhati...hehehehe
lawak la kan...macam-macam dunia sekarang ni

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 14, 2016 at 10:04 AM delete

Jacob lagi kacak lyssa..hihi...

avatar
Matdin
AUTHOR
January 14, 2016 at 8:17 PM delete

macam aladin dah.. haha

avatar

Google+ Followers