REVIEW | Jom Usha Produk Di Skinley.Com

.Assalamualaikum



Hi korang !

Hari ni , Lyssa nak review satu produk daripada www.skinley.com . Produk kecantikan ! Alah , kita dah nak dekat-dekat raya ni kan .. Mesti semua nak cantik2 . Adik kakak makcik mak mak mai la singgah baca entry ni kejap . Abang pakcik2 nak singgah pun boleh . Mana tahu kot nak beli dekat wife tercinta ke . 


Skinley Solution Group Store merupakan salun kecantikan dan penjagaan kulit terkemuka online dalam memberi tumpuan kepada penjagaan kulit yang berkualiti dan menyediakan produk-produk berkualiti tinggi kepada semua orang untuk membantu merawat dan menguruskan beberapa masalah kulit.

Di sini Lyssa ada beberapa sample produk yang Lyssa nak perkenalkan dekat korang semua.


Tengok ! Siap dapat kad raya lagi tau dari skinley.com ni .. haha !
Agak2 , apa ye kat dalam kotak tu . Penuh misteri kan ?


Errr . Jap nak bukak pembalut hadiah tu jap ....
Tadaaaa .....

Ini wajah Lyssa sebelum dan selepas menggunakan Skin Revolution !
[haha . tak de lah . itu efek cahaya je .saja nak bergurau dengan korang . hihi ]


Dan apa benda kat dalam dia ?? Nak tahu kan ? Jom tengok kat bawah ni ...


Ok . Dan dalam kotak ada telah terisi 3 botol ini ... Apa benda botol tu ? Apa function produk-produk kat atas ? Jom kita baca kat bawah ni .....


1. Reliance Cream 




Gabungan daripada 'nanotechnology' , produk ini lebih berkesan untuk mempercepatkan sel kulit , mengurangkan 'dark spot' dan berpotensi untuk mengawal tanda-tanda penuaan , menggalakkan kejelasan kulit , dan tampak kulit lebih muda.

Size : 30ml


2. SR Essence


AHAs semulajadi berkesan menanggalkan permukaan kulit mati dan melembapkan kulit untuk menigkatkan kelembutan itu . Ia akan beransur-ansur secara perlahan berhenti daripada pembentukan jerawat dan kekotoran serta menjadikan kulit kelihatan sempurna lembut dan licin.

Size : 30ml



3. HA Complex


Pelembap yang terbaik dan produk penghidratan. Ianya serta-merta 'terkunci' dalam kelembapan dan mengawal keseimbangan kelembapan kulit untuk mengekalkan keanjalan kulit dan elastik. Kedalaman kedutan di bahagian muka dan garis-garis juga akan kelihatan berkurang. Jika menggunakan produk ini, kulit kelihatan lebih muda dan licin.

Size: 35ml


So , ini lah 3 sample produk yang akan Lyssa gunakan sepanjang puasa dan raya ini. Nanti kulit akan jadi lembut , anjal , halus , mulus , lembut , gebu . Eii . Tak sabar nya nak nantikan perubahannya nanti !


Lyssa dah cuba pakai dah 2 3 hari ni .. Memang best tau pakai 3 benda kat atas ni . Tahu tak kenapa ? Sebab tak berminyak langsung . Kita picitkan sikit kat tangan , sapu di bahagian wajah and leher , and terus liquid tu menyerap masuk muka . TIDAK BERMINYAK dan TIDAK MELEKIT. Sejuk je bila kena kat kulit muka .. Serius tak tipu ! :)

Eh , jap ! Ada lagi . Yang ini pulak :

P-erfecting Double-Lash


Yang ini untuk apa ? Ok . Benda ni akan menguatkan , memanjangkan dan menebalkan bulu mata korang . Ianya rawatan yang elok lah untuk membantu pertumbuhuan bulu mata korang .. Alaaaah .. lebih kurang macam maskara la . Tapi ini colourless . Bukan putih , bukan hitam .. Warna jernih . Kalau Lyssa amalkan benda ni , mana tahu one day nanti bulu mata Lyssa akan lentik maca Che Ta ka ? kan ? haha . Tak payah dah nak pakai bulu mata palsu ! "hah , tak pernah pakai bulu mata palsu pun pi jalan2 " :p


So , apa yang korang tunggu lagi tu ?
Jom cepat usha produk daripada skinley di sini --->> http://www.skinley.com/
Mana tahu , ada yang berkenan di hati !


Terima Kasih Sudi Baca ...


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

12 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Amani
AUTHOR
July 13, 2015 at 9:46 PM delete

Yayyy ! Kak Lyssa makin shomell .. aummmm

avatar
July 13, 2015 at 9:48 PM delete

@Amani◕‿◕
alaa . jangan la puji gituu . malu kita . alaa . biasa2 je punnn . Tak pe , biar habis produk ni akk pakai , tengok pula apa perubahan nya ^^

avatar
Amani
AUTHOR
July 13, 2015 at 9:54 PM delete

Halaaa... Jangan la gelak.. taaa lawak la hakakk.. hihi. hmm,, macam best je. nak Usha lah produk ni. Sat,, nak check poket dulu :*

avatar
Amani
AUTHOR
July 13, 2015 at 9:54 PM delete

Alaa.. jangan la gelak.. taa lawak la hakak.. hihi.. hmm, macam best je. nak usha gak ar produk kawaii ni. sat,, nak check pocket dullu ;)

avatar
July 13, 2015 at 10:01 PM delete

@Amani◕‿◕

kalau ta cukuppp duit , nanti dapat duit raya beli laaaa . hihihi :O

avatar
July 13, 2015 at 10:25 PM delete

waaa..menghalang pembentukan jerawat..tp kurang bajet lagi nak beli..hehe..hai lisa..selalu tengok tutorial blog lisa..thanks ye adik manis..hehhe :D

avatar
Arpiiz
AUTHOR
July 14, 2015 at 12:28 AM delete

hmm, boleh test suggest kn produk tu kat adik ni..hehehe

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 14, 2015 at 5:23 AM delete

Moga memberi kesan yang baik untuk lyssa dan pengguna lain juga..wahhh Syawal yang bling bling ni...yang last tu suka..melebatkan bulu mata dik...aaaauwww..sentap che ta..adusss..

avatar
Semut Senyum
AUTHOR
July 15, 2015 at 12:49 AM delete

waaaa... bestnye dia.. berseri2 laa raya nanti ye...
SElamat hari raya lissa!!!

avatar
Anonymous
AUTHOR
July 15, 2015 at 5:45 AM delete

Payoneer Account Registration earn free 25 $ with best payment
processor in the world.

avatar
Azhafizah MN
AUTHOR
July 15, 2015 at 10:14 AM delete

suka tengok packaging jernih macam ni..Lyssa cantik dah..tak payah pakai ape produk pun :)

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon