Selamat Ulang Tahun Blog LyssaSecret.Com Yang Ke-5 Tahun !

Assalamualaikum 

Hari ini , genap 5 tahun kelahiran blog Lyssa iaitu ber-domainkan www.lyssasecret.com . Setelah 5 tahun , mengusahakan blog ini sendiri , banyak betul pengalaman pahit dan manis yang sudah Lyssa kongsikan kepada pembaca dalam blog ini dan juga Lyssa sangat terharu dengan pembaca blog ini yang setia membaca dan memberi respon positif mahupun negatif. Semua itu akan Lyssa ambil dan jadikan pengajaran dalam hidup Lyssa .

Selama 5 tahun ini juga lah , banyak kenalan baru dari alam maya yang sudah Lyssa jumpa dan belum jumpa lagi . Bermacam ragam dan perangai yang Lyssa dah jumpe. Terima kasih kerana sudi menjadi 'followers' Lyssa dan tidak pernah jemu untuk menyokong Lyssa sampailah Lyssa dapat capai ke tahap ini. Sehinggalah followers blog Lyssa sekarang sudah mencecah 60 763 pengikut ! 

Hari ni , tanggal 1/12/2015 .... Genaplah 5 tahun Lyssa bergelar sebagai blogger ! Blogger yang kejap aktif , kejap tak aktif , kejap terfikir nak tutup blog , kejap dah letih dengan dunia maya , tapi atas sokongan ramai , Lyssa tetap di sini . Terima kasih sangat2 kepada semua  ! Disebabkan korang juga lah , Lyssa sudah merasa masuk majalah , akhbar . TV je belum lagi . Baru jadi heroin Mr.Perfect pun ramai dah kecoh . Eh !!!!! haha :D

    

     
   


Daripada blog ini jugalah , Lyssa dapat mengumpul pendapatan sendiri sehingga RM XXXXX.XX sekarang . Alhamdulillah , dengan rezeki yang Allah berikan pada Lyssa , Lyssa bersyukur sangat . Hasil daripada berblogging , Lyssa dapat beli macam-macam dengan duit Lyssa sendiri . Laptop sendiri , handphone , Tab , DSLR dan macam-macam lagi . Semua benda tu pun digunakan untuk berblogging juga . Bukan beli untuk suka-suka . HIHI . Bersyukur sangat .

Dan untuk ulang tahun ke - 5 ini , Lyssa tak teragak2 untuk mengadakan Giveaway kepada Followers setia blog Lyssa ni . Hadiah berupa Wang Tunai . Sentiasa lah korang alert dengan Giveaway yang akan diadakan dalam bulan ni untuk korang . Nantikan ......


TerimaKasihSudiBaca ...
TerimKasihSokonhLyssaSampaiSekarang...

*terharu k , terharu !

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

29 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Aisyhah Nyais
AUTHOR
December 1, 2015 at 12:17 PM delete

wah dah 5 tahun ye kak dah blogging..tahniah..blog yg bagi manfaat..tahniah lagi....wah komfirm kena join kak punya giveaway..hoohoh

avatar
Farra N
AUTHOR
December 1, 2015 at 12:30 PM delete

selamat ulang thn yg ke 5 untuk blog lyssa!!..:D kagum dgn kesungguhan lyssa..

avatar
Cik Haziqahh
AUTHOR
December 1, 2015 at 12:35 PM delete

wahh dah 5 tahun jd kak lyssa jd blogger. hope kak lyssa sukses dlm dunia blog :))

avatar
Puan Wawa
AUTHOR
December 1, 2015 at 12:36 PM delete

Tahniah lyssa, semoga terus success..")

avatar
Nur Azzima
AUTHOR
December 1, 2015 at 12:37 PM delete

Assalamualaikum. Wah tahniah sis , selamat ulang tahun untuk blog yang ke 5 tahun. Huhu tak sabar nak tunggu giveaway dari sis :)

avatar
NaD Dea
AUTHOR
December 1, 2015 at 1:04 PM delete

Assalamualaikum. Wahh ! Dah 5 tahun rupanya. Kejap je masa berlalu. Tahniah, akak comel. Hihi. Semoga berjaya dan teruskan berblogging ni :)

avatar
Mimi Kyumi
AUTHOR
December 1, 2015 at 1:07 PM delete

Tahniah lyssa.I'm proud with you ^_^

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 1, 2015 at 1:32 PM delete

Alhamdulillah..tahniah lyssa...moga terus berkongsi apa juga info dan ilmu bermanfaat dan kisah kisah yang boleh memberi impak positif pada rakan rakan...

avatar
Shafuhan Smab
AUTHOR
December 1, 2015 at 1:40 PM delete

Terasa nak joinn. Tahniah akak lyssa. Nak jadi mcm akak jugakk. :')

avatar
Original One
AUTHOR
December 1, 2015 at 2:08 PM delete

Tahniah sis.. semoga terus maju dengan blogger.. harap dapat belajar dari sis.. Cayalah sis.. terbaik!!

avatar
December 1, 2015 at 2:13 PM delete

selmat ulang tahun lyssa and congrats:)

avatar
Deanna Morni
AUTHOR
December 1, 2015 at 2:24 PM delete

tahniah lysa....moga terus maju dan berjaya dalam dunia blogger ini.... :)

avatar
December 1, 2015 at 2:35 PM delete

Tahniah, sis :D
sampaikan ucapan selamat ulang tahun untuk blog.. hehe

avatar
zik
AUTHOR
December 1, 2015 at 3:38 PM delete

tahniah lyssa... terbaik da bomb!!

avatar
sayaiday
AUTHOR
December 1, 2015 at 4:07 PM delete

tahniah Lyssa! Tak sabar tunggu giveaway. Hehehe

avatar
December 1, 2015 at 5:00 PM delete

happy birthday blog lyssa. kipidap

avatar
Cik Yanie
AUTHOR
December 2, 2015 at 10:29 PM delete

Happy annivesary kak lyssa

avatar
Erni Hasmiza
AUTHOR
December 3, 2015 at 1:10 AM delete

Tahniah kak..loves your blog like always hehe

avatar
Erni Hasmiza
AUTHOR
December 3, 2015 at 1:19 AM delete

Really love your beautiful blog and congrats keyy... *a lot of smile emotion

avatar
Erni Hasmiza
AUTHOR
December 3, 2015 at 1:19 AM delete

Really love your beautiful blog and congrats keyy... *a lot of smile emotion

avatar
Nazihah@Jiha
AUTHOR
December 3, 2015 at 2:02 AM delete

congratz, moga terus maju lyssa :)

avatar
December 3, 2015 at 11:29 AM delete

kita pon geng gak blogger since 2010.. hehehe.. ~ tpi sdih blog lme tu corrupt skit dlu.. now di sni sje sje up entry sye~ thanx lyssa for da great tutorial~

avatar
Mormor
AUTHOR
December 3, 2015 at 2:22 PM delete

tahniah kak lyssa :)

avatar
Mrs. A
AUTHOR
December 7, 2015 at 9:18 AM delete

Tahniah!
Semoga terus maju jaya

avatar

Google+ Followers