Kereta Sewa Langkawi dari RM 40/Sehari - Operasi 24/7 Hari

Pulau Langkawi antara destinasi pelancongan yang menjadi tumpuan warga tempatan juga pelancong dari seluruh dunia. Ramai jatuh cinta untuk datang ke Pulau Langkawi dengan hanya mengetahui kisah bersejarah di Pulau Langkawi, keindahan pantai, pelbagai destinasi percutian yang menarik, variasi makanan yang sedap serta pelbagai lagi daya tarikan yang ada di sini.





Anda boleh memasuki Langkawi melalui pengangkutan udara atau membeli tiket feri di Jeti Kuala Perlis atau Kuala Kedah. Anda juga boleh membawa masuk kenderaan sendiri namun anda harus mengikut prosedur yang telah ditetapkan serta akan dikenakan sejumlah bayaran juga. 


Kalau anda mahu percutian yang lebih mudah dan jimat, anda boleh menempah kereta sewa sepanjang percutian anda nanti. Namun, senarai servis kereta sewa murah di Pulau Langkawi yang terlalu banyak pasti akan menyukarkan anda untuk membuat pilihan yang terbaik. Jom ikuti perkongsian artikel ini untuk mengetahui servis kereta sewa Langkawi murah.


Tempah Kereta Sewa Langkawi Serendah RM 40 / Sehari Sahaja 




Kenapa perlu membazir sedangkan anda boleh membuat penjimatan berganda dengan menempah kereta sewa Langkawi serendah RM 40 sahaja untuk sehari. Percutian anda bersama keluarga akan menjadi lebih mudah apabila anda dapat memandu sendiri kereta sewa ke mana sahaja destinasi menarik yang bakal dikunjungi nanti. 


Sebelum ini, 1st Day | Trip To Langkawi (24/12/2011), 2nd Day | Trip To Langkawi (25/12/2011) , 3rd Day | Trip To Langkawi (26/12/2011) apa yang lebih menarik adalah jadual perjalanan anda juga dapat anda rancangkan sendiri bersesuaian dengan ahli rombongan anda nanti.


Langkawi JT Travel & Tours Sdn Bhd | Agensi Kereta Sewa Pilihan Terbaik di Langkawi


Selain kereta sewa di kota kinabalu saya memperkenalkan agensi kereta sewa yang paling dipercayai di Langkawi iaitu Syarikat Langkawi JT Travel & Tours Sdn Bhd. Syarikat ini juga lebih dikenali sebagai Langkawi JT Travel di kalangan pelancong dan penduduk tempatan di Pulau Langkawi. Langkawi JT Travel tawarkan anda kereta sewa yang pelbagai jenis pada kadar bayaran sewa yang sangat murah. 


Malah, bagi memudahkan anda yang sampai di jeti atau lapangan terbang, kereta yang anda sewa nanti akan terus dihantar ke lokasi anda sampai di Langkawi. Pengembaraan percutian bersama anda akan lebih privasi apabila anda menggunakan servis kereta sewa Langkawi JT Travel ini.


Lebih 25 Jenis Kereta Ditawarkan Untuk Bakal Penyewa di Langkawi
Langkawi JT Travel sangat mengutamakan keperluan pelanggan mereka yang datang bercuti di Langkawi atas urusan yang berbeza. Ada yang datang berdua untuk menikmati percutian bulan madu, ada yang datang bersama keluarga, ada yang datang dengan rakan - rakan serta ada juga yang datang dalam rombongan yang besar.
Oleh yang demikian, Langkawi JT Travel telah menyediakan lebih 25 jenis pilihan kereta sewa untuk anda pilih mengikut bajet dan keselesaan anda nanti. Anda boleh memilih kereta sewa yang selesa sepanjang percutian anda di Pulau Langkawi nanti. 


Jenis Kenderaan / Kereta Sewa Yang Ditawarkan di Langkawi JT Travel


#1 Motosikal / Skuter
Kalau berbulan madu berdua, boleh juga anda sewa motosikal atau skuter untuk menikmati suasana petang di Pantai Cenang, Langkawi. Malah ramai juga pelancong lebih gemar menunggang motosikal kerana tidak perlu menempuh kesesakan lalu lintas. Tambahan pula, kadar bayaran adalah lebih murah berbanding kereta.


#2 Kereta Jenis Compact
Kereta jenis compact sangat sesuai bagi anda yang merancang percutian bajet namun mahukan kebebasan untuk ke destinasi menarik di Langkawi. Langkawi JT Travel tawarkan anda kereta jenis compact Perodua Viva, Suzuki Alto, Perodua Myvi, Mitsubishi Mirage, Perodua Axia dan Honda Jazz.


#3 Kereta Jenis Sedan


Mahukan lebih keselesaan dengan ruang penumpang yang lebih selesa serta ruang bagasi yang lebih luas? Pasti kereta jenis sedan akan menepati citarasa anda! Antara kereta jenis sedan yang boleh anda pilih adalah Proton Saga FLX, Nissan Sentra, Toyota Vios, Honda City, Nissan Almera, Volkswagen Polo, dan Honda Civic.


#4 MPV


Percutian bersama keluarga pasti lebih menyeronokkan apabila dapat sewa kereta yang selesa bagi setiap penumpang. Tambah pula bagi anda yang bercuti bersama anak - anak yang sentiasa mahukan suasana yang selesa bagi mengelakkan kepenatan yang melampau ketika bercuti. Anda boleh sewa kenderaan jenis MPV, antaranya adalah Nissan Grand Livina, Toyota Avanza, Perodua Alza, Nissan Serena dan Toyota Innova.


#5 Van


Bercuti ke Langkawi bersama rombongan rakan pejabat, keluarga yang besar atau bersama rakan - rakan pasti memerlukan anda untuk menyewa kenderaan yang lebih besar untuk memuatkan penumpang yang ramai. Langkawi JT Travel menyediakan Van yang selesa iaitu Kia Pregio, Nissan Urvan dan Toyota Hiace.


#6 Kereta Mewah


Ingin merasa percutian yang mewah? Anda boleh sewa kenderaan mewah pada harga berpatutan daripada Langkawi JT Travel. Antara pilihan kereta mewah yang adalah Toyota Camry, Toyota Alphard dan juga Toyota velfire. 





Senarai Harga Promosi Kereta Sewa Di Langkawi


Berikut merupakan senarai harga promosi yang ditawarkan oleh Langkawi JT Travel & Tours Sdn Bhd bagi kereta-kereta sewa yang dimiliki oleh mereka


  

               Scooter  - RM30
               Perodua Viva  - RM50
               Suzuki Alto  - RM50
               Perodua Axia  - RM60
               Mitsubishi Mirage  - RM60
               Perodua Myvi  - RM60
               Perodua Myvi (Baru)  - RM70
               Nissan Sentra  - RM60
               Proton Saga FLX  - RM60
               Proton Saga FLX (Baru)  - RM70
               Nissan Almera  - RM70
               Toyota Vios  - RM70
               Toyota Vios  - RM80
               Honda City  - RM90
               Honda Jazz  - RM90
               Toyota Camry  - RM180
               Perodua Alza  - RM80
               Nissan Grand Livina  - RM80
               Toyota Avanza  - RM80
               Toyota Avanza (Baru)  - RM90
               Nissan Serea  - RM100
               Toyota Innova  - RM100
               Nissan Urvan  - RM130
               Toyota Hiace  - RM150
               Hyundai Starex  - RM400
               Toyota Vellfire  - RM400

Terma dan Syarat Penyewaan Kenderaan Bersama Langkawi JT Travel & Tours Sdn Bhd

Berikut merupakan terma dan syarat yang anda perlu patuhi sebagai pengguna servis kereta sewa Langkawi JT Travel & Tours Sdn Bhd



Kenapa Anda Perlu Gunakan Servis Kereta Sewa Daripada Langkawi JT Travel?


#1 Keadaan Kereta Yang Baik


Sepanjang tempoh sewaan, anda mendapat jaminan keadaan kereta akan sentiasa berkeadaan baik. Hal ini kerana Langkawi JT Travel akan sentiasa membuat pemeriksaan ke atas kereta selepas pemulangan daripada pelanggan dan juga sentiasa mengikut jadual servis yang betul. Percutian anda di Langkawi akan berjalan lancar tanpa perlu menghadapi masalah kereta rosak, tayar pancit dan sebagainya.


#2 Keadaan Kereta Yang Bersih


Menjaga kebersihan kereta sudah menjadi keutamaan syarikat kereta sewa Langkawi JT Travel ini. Hal ini kerana kereta yang bersih akan memberi kepuasan kepada sesiapa sahaja yang bakal membuat sewaan nanti. Sebab itulah ramai pelanggan setia dengan servis kereta sewa Langkawi JT Travel ini.


#3 Kadar Bayaran Sewa Yang Murah


Perkara yang paling merisaukan pelancong apabila pergi bercuti adalah kos kereta sewa yang melambung tinggi. Namun, servis kereta sewa Langkawi JT Travel menawarkan anda kadar bayaran kereta sewa serendah RM 40 sahaja untuk sehari. Ia sangat menjimatkan jika di bandingkan kos anda menaiki teksi atau kenderaan awam yang lain.


#4 Ada Banyak Pilihan Kereta Sewa Mengikut Bajet Sendiri
Anda bebas untuk memilih lebih daripada 25 jenis pilihan kenderaan yang ada. Anda boleh memilih kereta yang jimat minyak, ruang penumpang yang lebih luas, merasa memandu kereta mewah sepanjang percutian, kereta yang sesuai untuk anak kecil, dan sebagainya. 


#5 Tempahan Boleh Dilakukan Hanya 5 Minit




Proses tempahan kereta sewa tidak lama sehinggakan anda perlu menunggu sehari suntuk untuk mendapat pengesahan. Sepantas 5 minit sahaja, anda dapat menempah kereta sewa idaman anda sepanjang percutian di Pulau Langkawi nanti. 


#6 Dapatkan Info Pelancongan Daripada Langkawi JT Travel


Langkawi JT Travel juga ada membuat pakej pelancongan bagi pelancong yang mahu melihat destinasi menarik di Langkawi. Sekiranya anda berminat untuk membuat eksplorasi sendiri bersama keluarga, anda juga boleh dapatkan info serta maklumat penting daripada Langkawi JT Travel. Ini akan memudahkan lagi jadual perjalanan anda nanti serta dapat menjimatkan masa, wang dan tenaga.


#7 Kereta Sewa Dihantar Terus Kepada Anda
Anda bebas menentukan lokasi anda ingin kereta sewa anda dihantar kepada anda. Malah, Langkawi JT Travel tidak mengenakan sebarang caj untuk penghantaran kereta sewa kepada anda. Anda boleh tentukan sama ada anda mahu kereta di hantar di jeti, lapangan terbang atau pun hotel anda menginap.


Lihat Testimoni Pelanggan Langkawi JT Travel




Tempah Kereta Sewa Langkawi Murah Sekarang Daripada Langkawi JT Travel!!!


Nak jimat, nak kereta sewa murah dan nak menikmati percutian yang sebenar? Lakukan tempahan kereta sewa anda sekarang bersama syarikat kereta sewa berpengalaman iaitu Langkawi JT Travel. Anda akan dapat memandu kereta sewa yang berkeadaan baik seperti kereta baru dan percutian anda sepanjang di Langkawi akan memberikan memori terindah buat anda nanti. Inginkan maklumat lanjut, anda boleh menghubungi info yang dinyatakan di bawah ini.


Semoga anda akan berpuas hati dengan perkhidmatan kereta sewa murah di langkawi yang Jt Travel & Tours tawarkan. Mention “ProfHariz” untuk harga diskaun.


Whatsapp : +6012-4777579 | +6013-3455599



KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

20 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Rubiah Kadir
AUTHOR
July 18, 2019 at 2:33 PM delete

memang ada pasang niat nak pergi bercuti ke Langkawi.

mudahlah ada pengangkutan yang boleh di sewa :)

motor pun ada

avatar
wan zaleha
AUTHOR
July 22, 2019 at 6:39 PM delete

Nak gi sana nanti, boleh laa wanja rujuk sini. hehe

avatar
Tengku Sofia
AUTHOR
July 30, 2019 at 1:26 AM delete

Murah juga nak sewa kereta kat Langkawi.

avatar
July 30, 2019 at 10:25 PM delete

Senang la nanti bila kat Langkawi,terbaik....

avatar
Unknown
AUTHOR
December 2, 2019 at 11:14 PM delete

Berapa harga untuk alza 4hari 3malam? 23jan2020

avatar
shah
AUTHOR
December 6, 2019 at 3:31 AM delete

onwy ke sana nak try jt travel service

avatar
December 7, 2019 at 4:01 PM delete

@Unknown

Encik boleh whatsapp di no tertera di atas ye.. Terima kasih :)

avatar
Paul Oven
AUTHOR
April 15, 2020 at 12:47 PM delete

Ada hal tentang merek Honda Jazz karena saya ingin tahu lebih banyak tentang Honda Jazz sebelum membeli Honda Jazz 2020.

avatar
Unknown
AUTHOR
July 16, 2020 at 12:56 PM delete

klau alza 2 ary brpe ye

avatar
Anonymous
AUTHOR
April 27, 2022 at 3:34 PM delete

I like your articles! mattress in a box

avatar
Anonymous
AUTHOR
April 27, 2022 at 3:35 PM delete

I like your articles! mattress in a box

avatar
TKPRO
AUTHOR
September 5, 2022 at 6:18 PM delete

kalau nak sewa Alza 2022 ada tak? boleh duduk 7 orang, berbaloi lah sikit kalau nak sewa berbanding Myvi 2022

avatar
Jobi Johnson
AUTHOR
September 20, 2022 at 8:35 PM delete

I read this article. I think You put a lot of effort to create this article. I appreciate your work. Star Trek Strange New Worlds Jacket

avatar
Jobi Johnson
AUTHOR
September 20, 2022 at 8:35 PM delete

I read this article. I think You put a lot of effort to create this article. I appreciate your work. Star Trek Strange New Worlds Jacket

avatar
George Mark
AUTHOR
December 2, 2022 at 2:14 PM delete

I was very impressed by this post, this site has always been pleasant news Thank you very much for such an interesting post, and I meet them more often then I visited this site. Roy Batty Trench Coat

avatar
July 14, 2023 at 7:22 PM delete

appreciate it for the post.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon