Errr . "Ter-Blushing" Muka Aku Bila .....

Gadis Kidal Berceloteh...
25/10/2011

.Assalamualaikum !
Peacee ^_^v


Heyy , Terasa hari ni nak post seawal yang mungkin sebab tak tahan rasa nak tergelak segala bagai lah . Tersenyum leborr abess muka aku ni , ter-blushing kemerah-merahan abess tak terkata , bila Lyssa baca satu entry tu . Serius !




Itu , yang membuatkan Lyssa tak sabor nak hapdet hari ni , sekarang , jam menunjukkan 7.00 pagi . Terketaq - ketaq habis jari ini menaip memikirkan apa yang dikatakan olehnya dalam entry nya itu . Err ~"


Apakah , memang betul aku macam itu ? "


Berfikir sejenak . Serius ! Lyssa sendiri , tak tahu Lyssa ni jenis orang nye macam mana . Hanya orang lain sahajalah yang dapat menilai diri Lyssa yang naif ini :)


Nak tahu , apa yang membuatkan pipi Lyssa ter-blushing kemerah - merahan macam bola api dok tertempek dekat muka Lyssa ni . Semuanya terjawab bila korang TEKAN SINI RERAMAI !

=Selamat Membaca= 

Peace ^_^v
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

15 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Min ♥
AUTHOR
October 25, 2011 at 7:17 AM delete

hehe, betul la tuh. lyssa memang pemurah ^_^

avatar
izzie izzam
AUTHOR
October 25, 2011 at 7:17 AM delete

alahai ptut lah pp lyssa merah2 yer..abg ben puji die rupe nyew..hehe..tpi sis skong lah ape yg abg ben ckp tuh..:) hehe

avatar
October 25, 2011 at 7:47 AM delete

wah..seronoknya dia...huhuuu...

avatar
era kecik
AUTHOR
October 25, 2011 at 12:25 PM delete

hehehe,, bestnye (^^v)

avatar
October 25, 2011 at 2:04 PM delete

HEHE.. ada bce entry abg ben 2 smlm :)

avatar
double’S
AUTHOR
October 25, 2011 at 2:26 PM delete

saye setuju dgn ape yg Ben ckp tu..
u deserved it!

avatar
miera-in
AUTHOR
October 25, 2011 at 3:03 PM delete

wah..jumpe otai blog tu hihi
comei tol die dlm pic tu :P

avatar
Cik Dolly
AUTHOR
October 25, 2011 at 4:37 PM delete

Lyssa, lagi satu..mcm mn na bt ye bg page yer untuk entry tuh pndek2 jep page ye..mcm blog lyssa nie haaa..tulun..tulun.. :(

avatar
izzie izzam
AUTHOR
October 25, 2011 at 8:01 PM delete

lyssa na tnye cmne nak wat bile orng klik something tajuk tros in new tab..mcm blog lyssa nih..mntak tlong wat tuto lyssa..:)

avatar
October 29, 2011 at 5:34 PM delete

exited nak buka . . btol ke Aini eja exited ?

otw nak nak buka . . wink2

avatar
Panda Biru
AUTHOR
December 6, 2013 at 8:38 PM delete

Kelakar citer Cik Ben. Dua2 citer tentang 'dating' ngan akak. Hihihi.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers