Eeee .. Tak Suka Ah Pompuan Macam Ni !

Gadis Kidal Berceloteh...
24/10/2011

.Assalamualaikum !
Peacee ^_^v

 Setiap orang pastinya ada sifat buruk , kalau tak banyak , sedikit pastinya ada . Namum , seelok-eloknya korang harus memastikan sifat buruk korang itu tidak menjejaskan hubungan korang dengan si dia terutamanya perempuan . Andainya ada di antara korang yang mempunyai sifat macam ni , segeralah berubah sekiranya korang tak nak kehilangan orang tercinta .


Tak Pernah Puas Hati
Walaupun , lelaki juga memiliki sifat ini , namun dikatakan wanita mempunyai sifat ini , lebih dari lelaki . Mereka ni tak pernah puas hati dengan apa yang diberi . Wanita dikatakan tidak dapat menahan sesuatu yang sempurna . Jika ada sesuatu yang lebih baik , pastinya mereka ini merayu - rayu untuk mendapatkannya :)

Mata Duitan
Bohonglah kalau dikatakan dirinya tidak ada langsung sifat ini  . 'Lelaki dikatakan suka wanita kerana seks , tetapi wanita dikatakan suka pada lelaki kerana wang ' . Eh , betul ker ? Errr . Lyssa takkk ! kehkehkeh~

Suka Mengatur
Setiap wanita mengharap kehadiran Prince Charming dalam hidupnya . Namun , kalau impiannya tidak kesampaian , maka mereka mulalah mengatur teman lelakinya supaya menjadi seperti lelaki idamannya dan tahu nak mengatur tak tentu fasall jerk . Err. Lelaki mana lah suka pompuan yang suka mengatur-atur nih , ye dakkk ? ^^

Cemburu dan Posesif
Kononnya , cemburu ertinya cinta ! Tapi , banyak wanita yang cemburu berlebihan hampir hampir nak cemburu buta . Ishk , nasib korang tak buta :) Perasaan ini timbul kerana wanita merasakan telah menyerahkan dirinya kepada lelaki , sehingga dia pun ingin lelaki menyerah diri kepadanya :)

Emosional
Siapa yang tak pernah emosional kan ? Rasanya , semua perempuan ada perasaan ini . Tetai jangan lah emosional berlebihan , sehinggakan gagal berfikir secara logik setiap kali membuat keputusan . Wanita lebih cepat marah dan tersinggung dibandingkan dengan lelaki.


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

40 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
October 24, 2011 at 10:44 AM delete

slam... hehehe... betul tu lyssa..suke larh bace..

avatar
Hafizzi Aziz
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:47 AM delete

tang mata duitan tue sangat setuju.
apit banyak kali dah kena

avatar
October 24, 2011 at 10:48 AM delete

terbaik lah lysa...hihi naseb xde pangai cm atas..cume cemburu tu ade lah skit2....bese lah kan..msty kne smpan rse curige :)

avatar
smilenajah93
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:52 AM delete

yea ! stuju itu . tp skrg tgh gadoh ni mcm mane :'(

avatar
erleena
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:52 AM delete

hahaha tgok laki sbb duit?? err itu no.3 punye lam kmus saye haha :P

avatar
♥ MS ♥
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:55 AM delete

betul lettew. . yang paling tepat, part ==> mata duitan. pffttt. HAHA

avatar
October 24, 2011 at 10:56 AM delete

@Hafizzi Aziz

lahh . kesian kat apit . tuh ler . len kali , berlagak low profile lah depan org ramai taww ? baru tk thu , yg apit tuh , kayo :)

avatar
Mira Adzlia
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:57 AM delete

ye...shaye stuju sangat..hehe :)

avatar
October 24, 2011 at 10:57 AM delete

@smilenajah93

lahh . kalautgh gaduh , cuba mendiamkan diri kejap :) lama-lama okeyy lah tuh :)

avatar
October 24, 2011 at 10:58 AM delete

@erleena
waaghhhh... kita berbeza . ahahha

avatar
era kecik
AUTHOR
October 24, 2011 at 10:58 AM delete

hehehe.. sukalah entry nie.. hehehe :)

avatar
October 24, 2011 at 10:58 AM delete

@♥ MS ♥

hihih . ramai pilih mata duitan nihh :)

avatar
noraauliyya
AUTHOR
October 24, 2011 at 11:00 AM delete

grr mang tak suka lah perempuan mcam ni *opsss terover lak*
law ada lima-lima sikap ni kat dia mang kena tinggal la ! sape nak? bg free un tanak .

avatar
Eira Adiera
AUTHOR
October 24, 2011 at 11:03 AM delete

betol2,walaupun sya single tpi sja nk komen gak..*bole kan,grrr~
klo nk relationship kuat and kekal lma cuma kna 4 benda:




hehe:)

avatar
Eein Azryn
AUTHOR
October 24, 2011 at 11:06 AM delete

lyssa punya entry ni memang kena dengan situasi saya sekarang. huhu. nice la lyssa.

avatar
October 24, 2011 at 11:14 AM delete

tol3... hindarkan semua tu... tapi de mende lain kita patut pikir gak...

http://wwwsinichiedogawa.blogspot.com/2011/10/huh.html... usya sini jap.. jom..

avatar
October 24, 2011 at 11:22 AM delete

Setiap orang memang tidak sempurna. Tetapi cubalah untuk menjadi yang sempurna!

avatar
^^eKaTiKaH^^
AUTHOR
October 24, 2011 at 11:47 AM delete

betul tu...tak de sorang pon perempuan yg perfect.. :)

avatar
Gulet_Gurlz
AUTHOR
October 24, 2011 at 12:27 PM delete

betul2. :) yang paling penting tolak ansur n percaya. kalau x, huhhh. tak tau la. :) kn lisa? :)

avatar
eika zulaikha
AUTHOR
October 24, 2011 at 12:51 PM delete

akk..nak tnya ..ni blog kak lyssa jgak erk ??
http://kidallixiouse.blogspot.com/

avatar
October 24, 2011 at 1:11 PM delete

btul tu :)
stiap pompuan ade sifat camnie ..
tu yg meluat tu :P
tengs share
like ! like ! =="

avatar
October 24, 2011 at 1:32 PM delete

ap lisa ckp mmg stuju btol..:).

avatar
October 24, 2011 at 2:45 PM delete

almk mcm ada yg kne ngn dri sdri ja.. :P

avatar
ain dzaya
AUTHOR
October 24, 2011 at 4:00 PM delete

betul4...
sbgai nasihat untuk diri sendiri jugak ye lysaa...hewhew

avatar
eyryn
AUTHOR
October 24, 2011 at 4:15 PM delete

stuju stuju.. tapi kita sendiri pon kena muhasabah diri jugak kan.. kita pon pompuan.. ^_^

avatar
aimie amalina
AUTHOR
October 24, 2011 at 6:01 PM delete

awwww
sungguh mahu jdi wanita yg coool
hehehehe

avatar
Miss Eiza
AUTHOR
October 24, 2011 at 6:44 PM delete

oh..macam tu rupanya..haha....takde kut mcm tu..lalala~

avatar
October 25, 2011 at 1:55 PM delete

betul tu kak lyssa ..
waa~ blog kak lyssa ni best laa ..
seronok baca .. :)

avatar
Lily
AUTHOR
October 26, 2011 at 5:18 AM delete

Perempuan zaman skrg ni rmai sgt cmburu buta. Tu psl lelaki sng rimas

avatar
October 29, 2011 at 5:13 PM delete

emm . . . btoi tu . . sy pown tak suka pompuan cam ni . .
walaupun slah satunya ada kt sy . . hehehe . .

avatar
Cik Bunny
AUTHOR
October 30, 2011 at 10:07 AM delete

bab mata duitan tak leh blah

avatar
February 11, 2012 at 8:33 PM delete

Kak Lyssa Jealous Ngn Blog Kak Lyssa Yang Comel Nieyhh ! Tambah Dengan Orangnya Yang Comel ,, Alolooooo !, SERIOUS

avatar
September 3, 2015 at 8:47 PM delete

bukan semua lelaki nak perempuan sebab seks. hanya segelintir sahaja. yang betul lelaki nak perempuan sebab nak kasih sayang .

avatar

Google+ Followers