VIDEO | Cara Terbaikk Untuk Tidur Dengan Cepat

Gadis Kidal Berceloteh...
29/10/2011

.Assalamualaikum !
Peacee ^_^v


Heyy korangg . huhu . Okeyy . Lyssa tahu ada antara korang nih yang susah sangat nak tidur kan ? Dahh bareng - bareng , tapi tetap tak boleh nak pejam gak kan mata korang tuhh ?? Apa kata korang ikut cara budakk kechik nih ? Dengan sekelip mata , terus je tidur ! hahahaha :D









Selepas 5 Minit !!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.




Psst . Tengok lah , tidur pun boleh terbukak mata dia ciket . Dok syiokk mimpi kot ?! HAHA
Boleh lah kalau nak ikot cara - cara koyakkan tisu yang terbaekk . 
Itulah ; Qaseh Nurmanjalara :) 





KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

26 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Iqa Zaliqa
AUTHOR
October 29, 2011 at 10:39 AM delete

comel2... boleh tiru gaya ni.. hahaha..

avatar
shahira
AUTHOR
October 29, 2011 at 10:41 AM delete

haha! mmg trbaik la kak Lyssa cara dia tidur! nnti iyra nk try larh! xD

avatar
October 29, 2011 at 10:44 AM delete

assalamualaikum kak lyssa, comel la kucing tu :)

avatar
Cik Yanie
AUTHOR
October 29, 2011 at 10:45 AM delete

hahaha.. pandai betul kuceng kak lyssa.. =D

avatar
Mowmoy
AUTHOR
October 29, 2011 at 10:46 AM delete

hahaha . cute la qasehh tu . kak lyssa, bagi saya je la qaseh tu ... hikhikhik !

avatar
era kecik
AUTHOR
October 29, 2011 at 11:09 AM delete

hehehe,, giler cool <-- tiru gaya ying..

avatar
October 29, 2011 at 11:26 AM delete

Waaa..terbaik laa..mlm x bleh nk tido..mlm ni nk try laa buat..hahaha..hehehehe...

avatar
October 29, 2011 at 11:41 AM delete

lyssa~ kucing kite same. kucing SY pantang jmpa kertas atau tisu. mesti nak mengamok. hr tu buku kuliah adik SY hancur takde kulit. marah sangat die. hehe~

avatar
October 29, 2011 at 12:03 PM delete

amboih nama diaaa.. haha. kalo kucing aku, dah dimakannya tisu tu..

avatar
aslinda
AUTHOR
October 29, 2011 at 12:20 PM delete

hahaha...comel nye !.. xpe2 malam nnti kita try buat k . mnjadi x .. hakhaks ^^

avatar
remyhazza
AUTHOR
October 29, 2011 at 12:23 PM delete

kalau dah koyak tisu tu...
cam jiwa kacau jer.... he3

avatar
purpl3h0lic
AUTHOR
October 29, 2011 at 1:40 PM delete

hahaha !
terbaik lah .
tp org pon boleh ikot ke ??
errrr =.='
bedal jelah .
try malm nie .
hahaha :D

avatar
Nurul Atikah
AUTHOR
October 29, 2011 at 2:21 PM delete

alahaii.comel gilaa kucingg kak lyssa.hihi

avatar
Faqihah Husni
AUTHOR
October 29, 2011 at 2:31 PM delete

Wa'alaikumussalam. Waaah! Comeeel gila kucing kak Lyssa! Haahaha.

avatar
Diana Dyans
AUTHOR
October 29, 2011 at 3:19 PM delete

hehe..sama mcm kucing saya, suka main tisu . pastu ttido ~ mmg tbiat kucing cmni kot..

avatar
Najwa Zahari
AUTHOR
October 29, 2011 at 4:22 PM delete

Samalah kucing kita ! Tapi kucing saya dia lebih ska gigit tangan org.. Haha :D

avatar
Norlida Ramli
AUTHOR
October 30, 2011 at 12:11 AM delete

alololo..kiutnyeeeeee..grrrr..geram!

avatar
Cik Bunny
AUTHOR
October 30, 2011 at 9:56 AM delete

aiyak, ni cara tido ke cara nak lepas geram dengan tisu?lol =.="

avatar
Arif Udin
AUTHOR
November 26, 2012 at 12:57 AM delete

boleh kerr ? mcm tak boleh je .. haha !

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers